[ultimate_heading main_heading=”Najczęściej zadawane pytania” alignment=”left” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_font_size=”desktop:20px;” main_heading_line_height=”desktop:30px;” main_heading_margin=”margin-bottom:25px;”][/ultimate_heading][vc_accordion active_tab=”false” collapsible=”yes” style=”2″][vc_accordion_tab title=”Jak przygotować pliki do druku sitodrukiem?”][vc_column_text]To zależy od specyfiki projektu. Jeśli to proste logo, napisy it to wystarczy plik wektorowy (na przykład cdr, ai, pdf, eps). Natomiast jeśli to projekt zawierający przejścia tonalne (np fotografia) to najlepiej bitmapa tff, jpg lub plik photoshopa psd.

Bitmapa powinna mieć 300 dpi dla bitmapy w skali 1:1[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Jak złozyć zamówienie?”][vc_column_text]Po otrzymaniu wyceny, wystarczy złożyć zamówienie w formie mejlowej. Dalsza procedura zostanie przedstawiona w mejlu.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Jakie informacje są potrzebne do wyceny?”][vc_column_text]Do wyceny potrzebujemy następujące informacje: ilość, rodzaj odzieży, kolor oraz najlepiej projekt (do wyceny może być jpg).

W razie braku szczegółowych danych na pewno poprosimy o dodatkowe informacje[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Jakie są koszty wysyłki?”][vc_column_text]Koszty dostawy ustalane są indywidualnie i zależą od ilości zamówionej odzieży, możliwości zapakowania itp. Ale są to standardowe stawki ogólnie przyjęte na rynku[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Jak są pakowane produkty?”][vc_column_text]Standardowo wszystkie produkty pakujemy w foliowe woreczki, chyba że produkt ma nietypowe gabaryty i nie ma możliwości takowego zapakowania lub klient sobie zażyczył inaczej. Kwestie te są uzgadniane w toku procedury zamówienia[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Czy kolor odzieży ma znaczenie przy wycenie?”][vc_column_text]W większości przypadków kolor biały odzieży jest tańszy. Także druk (sitodruk) na białej odzieży jest tańszy.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Czy rozmiar odzieży ma znaczenie przy wycenie?”][vc_column_text]Rozmiary odzieży (od S do XXL lub dziecięce) nie mają wpływu na wycenę. Większe rozmiary (od 3XL ) są najczęściej droższe i wymagają uwzględnienia w wycenie[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Ile trwa realizacja zamówienia?”][vc_column_text]Najczęściej realizacja zamówienia nie przekracza 10-14 dni roboczych. Natomiast termin uzależniony jest od wielu czynników więc konkretny termin realizacji jest każdorazowo uzgadniany z klientem[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Jak przygotować plik do haftu?”][vc_column_text]Najlepiej jeśli jest to plik wektorowy w jednym z popularnych formatów cdr, pdf, ai, eps. Projekt nie może zawierać przejść tonalnych.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Która technika druku jest najlepsza?”][vc_column_text]Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Każda z technik jest trwała. Technikę zdobienia dopasowuje się do specyfiki projektu, rodzaju odzieży oraz w zależności od przeznaczenia odzieży.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Jak podać wytyczne dotyczące kolorów?”][vc_column_text]Posługujemy się ogólnie dostępną paletą kolorów PANTONE.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion]